מידע מקצועי

 

בנוף הדינמי של המגזרים התעשייתיים והעסקיים, הבטחת בטיחותם ורווחתם של העובדים אינה רק דרישה משפטית – זו מחויבות מוסרית. שירון בטיחות, חברת בוטיק ותיקה ומוערכת שנמצאת בחזית הבטיחות בעבודה ומניעת סיכונים מאז הקמתה בשנת 2013. שירון בטיחות נוסדה על ידי דוד אללוף, איש חזון בתחום עם למעלה משלושה עשורים של ניסיון עשיר, הפכה שירון בטיחות לשם נרדף למצוינות בבטיחות וגהות בעבודה בישראל.

מורשת של מצוינות

עם רקורד שמדבר רבות, שירון בטיחות הרוויחה את מקומה כמובילה בתחום הבטיחות והגהות בעבודה. מתעשיות קלות ועד כבדות, תעשיות מזון ועד מעבדות כימיות, ואפילו מגזרים ביטחוניים, השירותים של שירון בטיחות הותירו חותם בל יימחה בתחומים מגוונים. המסירות של החברה לאמצעי בטיחות פרואקטיביים, כשהעובדים נמצאים בלב המיקוד שלהם, מייחדת אותם בענף שדורש לא פחות משלמות.

שירותים מקיפים

המחויבות של שירון בטיחות לבטיחות משתרעת על פני מערך שירותים מיוחדים המיועדים לחיזוק מקומות עבודה מפני סכנות פוטנציאליות. ההיצע שלנו כולל:

זיהוי הערכה ובקרה: שירון בטיחות עורכת סקרים יסודיים כדי לזהות סיכונים וסכנות פוטנציאליים, תוך הבטחת ארגונים מצוידים לטפל בהם ביעילות.
תכנון בטיחות מקיף: בניית תוכניות בטיחות המותאמות לצרכים הייחודיים של כל ארגון, שירון בטיחות מעצימה מקומות עבודה לנווט את אתגרי הבטיחות באופן יזום.
ממוני בטיחות מומחים: עם ממוני בטיחות מוסמכים, כולל אלו המתמחים בקרינה מייננת ובטיחות אש, שירון בטיחות מספקת שכבת הגנה חזקה לכוח העבודה שלך.
הכשרת עובדים מותאמת אישית: החברה מציעה הדרכות בטיחות לעובדים, המעצימה להם ידע ומיומנויות לנווט בסכנות פוטנציאליות.
הכשרה והדרכה: שירון בטיחות מעבירה הדרכות ייעודיות, החל מעבודה בגובה ועד איתור ליקויי בטיחות, תוך הקפדה על מוכנות מקיפה לכל מצב.
נהלי בטיחות בראייה אסטרטגית: מומחיות בכתיבת נהלים וסקרי סיכונים מבטיחה שלארגונים יש את המתווה לקיים את תקני הבטיחות באופן עקבי.
הפחתת סיכונים: שירון בטיחות עורכת סקרי סיכונים, מפחיתה איומים פוטנציאליים ומחזקת את הבטיחות במקום העבודה.
מומחיות ספציפית לתעשייה: יכולתה של החברה משתרעת על פני תעשיות, ממפעלים ועד שדות, המקיפה את המגזרים הקלים והכבדים כאחד.

מנהיגות לבטיחות כאור מנחה

בראש שירון בטיחות עומד דוד אללוף, איש חזון ועשייה בתחום הבטיחות בעבודה. עם פורטפוליו המשתרע על תעשיות קלות וכבדות, מזון, מעבדות כימיות וביטחון, דוד מביא לשולחן תובנה שאין שני לה. מומחיותו חורגת מעבר לניסיון, מגובה בהסמכות כממונה על בטיחות אש, בטיחות בעבודה, בטיחות בקרינה מייננת ועבודה בגובה. רקע מגוון זה מבטיח שהפתרונות של שירון בטיחות הם לא רק מקיפים אלא גם אסטרטגיים.

בטיחות היא לא רק פרוטוקול,  זוהי מחויבות לטפח סביבת עבודה שבה כל אדם יכול לשגשג מבלי לפגוע ברווחתו. שירון בטיחות מגלמת מחויבות זו, המבטיחה שמקומות עבודה ברחבי ישראל יתבצרו מפני סכנות פוטנציאליות. עם מורשת של מצוינות וחזון הנטוע באמצעי בטיחות יזומים, שירון בטיחות היא השותף שלך בבניית עתיד בטוח ומשגשג.

 

 

הדפס
לינקדאין
טוויטר
פייסבוק
וואצאפ
אם כבר קראתם, אולי יעניין אתכם גם...
  מערכת החינוך היא עמוסה באחראיות עצומה לשמירה על בטיחות ורמות סיכון נמוכות ביותר בתוך המוסדות. התפקיד החשוב  של עורך...
  בנוף הדינמי של מקומות עבודה מודרניים, טיפוח תרבות של בטיחות אינו רק דרישה משפטית אלא ציווי אסטרטגי. ישראל, כמו...
באזור המסומן בתנודתיות גיאופוליטית ואתגרים ביטחוניים, חובה שמפעלי תעשייה במדינת ישראל יקבלו עדיפות מוכנות לחירום. מאיום התקפות רקטות ועד למקרי...
      בטיחות בעבודה היא דאגה עליונה, במיוחד כאשר עובדים עובדים עם מכונות וציוד הכוללים חלקים נעים. במדינת ישראל...
  בנוף השוקק של מפעלי התעשייה בישראל, הבטיחות היא מעל הכל. רווחת העובדים והצלחת העסק תלויים בכך. היבט חיוני אחד...
    בטיחות היא אבן היסוד של כל מקום עבודה, במיוחד כאשר מדובר במשימות באמצעות כלים חשמליים כגון מקדחות, מברגות,...
webthenet עיצוב ובניית אתרים
דילוג לתוכן